Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Урбанєц М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг глобалізації і відтворювальний механізм світового господарства [Електронний ресурс] / М. Урбанєц, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_9_10 Розглянуто теоретичні аспекти міжнародного маркетингу світового господарства, досліджено основні тенденції й особливості функціонування міжнародної економіки в епоху глобалізації в країнах Європи, Польщі і Україні.
| 2. |
Урбанєц М. Світове ринкове господарство та методологічні підходи до обґрунтування економічної освіти в країнах Західної Європи та Польщі і України [Електронний ресурс] / М. Урбанєц, M. Urbaniec // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_3 Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародні економічні відносини та підходи щодо економічної освіти в країнах Західної Європи, Польщі та України. Розглянуто різні реформи транснаціональної освіти, зазначено, що зростання кількості приватних, корпоративних ВНЗ викликає необхідність шукати нові підходи і в загальноєвропейському, і в національному вимірі конкурентоспроможності вишів та готовності випускників ВНЗ до діяльності у напруженій конкуренції ринку праці.
| 3. |
Урбанєц М. Глобальні економічні проблеми та перспективи торговельних відносин України з Польщею [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 13-18 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_4 Досліджено актуальні проблеми світового ринкового господарства, міжнародні економічні відносини та підходи щодо економічної освіти в країнах Польщі та України. Доведено, що глобалізація є об’єктивним незворотним процесом, який не спинити, однак, його все ж потрібно регулювати. Для України йдеться про перехід без втрат державності та входження в європейський і світовий ринки, світовий інформаційний простір.
| 4. |
Урбанєц М. Освіта в країнах Західної Європи та Польщі і України [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_5 Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, розвитку та становлення системи безперервної освіти в Польщі та Україні. Зазначено, що питання про підготовку молоді як у країнах Європи, зокрема у Польщі, так і в Україні щодо вибору професії за сучасних умов, вимагає подальшого вивчення. Це питання стосується проблеми вдосконалення професійної орієнтації молоді, свідомого ставлення до праці та вибору професії.
| 5. |
Урбанєц М. Галузева та територіальна структура державної політики розвитку галузей міжнародної економіки та міжнародна освіта у XXI столітті [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_4 Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародні економічні відносини та підходи до економічної регіональної співпраці з Польщею та іншими країнами України, проаналізовано проблему міжнародної освіти відповідно до Болонського процесу. Продемонстровано мету глобалізації із використанням міжнародного маркетингу, яка полягає не в “уніфікації”, а в розвитку всіх існуючих цивілізацій, у збереженні та розширенні для кожного народу, для кожної цивілізації “поля розвитку”, що є запорукою процвітання кожної з них і людства в цілому.
| 6. |
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг та соціально-економічна структура міжнародної економіки [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_8 Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародні економічні відносини та підходи до економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Підсумовано, що в структурі міжнародної економіки перед усіма країнами, що розвиваються, постають завдання щодо зміцнення та зростання національних економік, подолання відсталості, підвищення життєвого рівня та закріплення власних позицій у світовому господарстві.
| 7. |
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг зовнішньої торгівлі та державні регулятори зовнішньоекономічної політики [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_8 Розкрито сутність, основні тенденції, закономірності та особливості функціонування міжнародного маркетингу в зовнішній торгівлі та вплив зовнішньоекономічної політики на економічні процеси, які проходять між державами і регіонами світу, впливаючи на освітню систему людського процесу. Досліджено актуальні проблеми світового ринкового господарства, міжнародного маркетингу зовнішньої торгівлі, фіскальної та монетарної політики, економічних відносин і підходи щодо економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами.
| 8. |
Урбанєц М. Національна і світова валютні системи та фіксально монетарна політика при плаваючому валютному курсі [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_8 Досліджено актуальні проблеми світової валютної системи ринкового господарства, розкрито фіскально монетарну політику за плаваючого курсу, міжнародного маркетингу зовнішньої торгівлі, економічних відносин та підходи щодо економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Зазначено, що купівельна спроможність валюти – це сума товарів і послуг, які можна придбати за певну грошову одиницю у порівнянні з базовим періодом. Підсумовано, що формування відповідних iнституційних структур та принципів функціонування валютної системи ще не завершено, вони постійно коректуються, наповнюються відповідно до змін у міжнародних економічних відносинах новим змістом.
| 9. |
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг зовнішньої торгівлі та фіскальна і монетарна політика при фіксованому валютному курсі [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_7_7 Розкрито сутність, основні тенденції, закономірності та особливості функціонування міжнародного маркетингу в зовнішній торгівлі та вплив зовнішньоекономічної політики на економічні процеси, які проходять між державами і регіонами світу, впливаючи на освітню систему людського процесу. Досліджено актуальні проблеми світового ринкового господарства, міжнародного маркетингу зовнішньої торгівлі, фіскальної та монетарної політики, економічних відносин і підходи щодо економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами.
| 10. |
Урбанєц М. Міжнародний маркетинг міжнародної торгівлі та митної справи [Електронний ресурс] / М. Урбанєц // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_8_6 Досліджено актуальну проблему світового ринкового господарства, міжнародного маркетингу зовнішньої торгівлі та митної діяльності товарів та послуг, підходи економічної регіональної співпраці України з Польщею та іншими країнами. Зроблено висновок: митна політика у маркетинговій міжнародній торгівлі скерована на регулювання ввезення та вивезення товарів, що підлягають митному датуванню, розміри і види якого визначаються державою та митницями. Зазначено, що найважливішим методом економічного регулювання зовнішньої торгівлі є митний тариф – систематизований перелік ставок митних тарифів, якими обкладають товари у разі імпорту або експорту з країни.
|
|
|